Voices – National Geographic Learning
Juniorské kurikulum Maltalingua je založeno na sérii knih Hlasy od National Geographic Learning, což je sbírka knih non-fiction zaměřených na široké spektrum témat, včetně vědy, historie, sociálních otázek, přírody a životního prostředí a kultury a společnosti.
Série si klade za cíl poskytnout poutavý a informativní obsah, který může pomoci studentům rozvíjet své čtenářské dovednosti a kritické myšlení, zatímco zároveň inspiruje lásku k učení a porozumění světu kolem nich. Každá kniha z této série obsahuje sbírku článků, esejů a dalších textů z různých zdrojů, včetně magazínu National Geographic.
Texty jsou vybírány tak, aby poskytly různé perspektivy k danému tématu a vyzvaly studenty k zamyšlení. Kromě textů série Hlasy zahrnuje podpůrné materiály, jako jsou diskusní otázky, seznamy slovní zásoby, infografiky a podněty k psaní. Tyto materiály jsou navrženy tak, aby studentům pomohly vyjádřit své vlastní názory, naučily je používat důkazy z textů k podpoře argumentů, podporovaly jejich schopnost analyzovat a hodnotit informace z různých zdrojů a rozvíjet jejich kritické myšlení.
Série Hlasy je součástí moderního sedmiúrovňového kurikula, které rozvíjí dovednosti potřebné pro efektivní globální komunikaci. Kombinací inspirativního obsahu s praktickými jazykovými cvičeními udržuje studenty motivované a angažované během celého jejich vzdělávacího procesu.
Každá jednotka kombinuje úkoly zaměřené na čtení, poslech, mluvení a psaní, doplněné o aktivity podporující kritické myšlení a vizuální zdroje. Studenti jsou povzbuzováni, aby sdíleli své názory, reflektovali různé perspektivy a propojili to, co se učí ve třídě, se světem kolem nich.
Digitální zdroje doplňují tištěné knihy interaktivními aktivitami, automaticky opravovanými cvičeními a nástroji pro zpětnou vazbu od učitelů. To vytváří plynulý zážitek uvnitř i mimo učebnu, pomáhá studentům sledovat jejich pokrok a pokračovat v učení doma.
Elementární
A1–A2
Pre-Intermediate
A2–B1
Intermediate Plus
B1+
Upper-Intermediate
B2
Advanced
C1
Každá lekce je přizpůsobena správné úrovni a pokrývá všechny jazykové dovednosti – poslech, mluvení, čtení a psaní – stejně jako jazykové systémy potřebné ke zlepšení znalostí jazyka, jako je fonologie, slovní zásoba a gramatika.
Samostudijní platforma – pokračuj v učení doma
Série Hlasy pro mladé studenty také zahrnuje online zdroje, jako jsou videa, interaktivní aktivity a cvičení, stejně jako další čtení a poslechové materiály dostupné prostřednictvím speciální webové stránky nebo aplikace National Geographic. Tyto zdroje doplňují knihy a poskytují studentům další možnosti praxe mimo učebnu. Cvičení mohou být automaticky opravena v aplikaci nebo hodnocena učitelem. Učitel může nastavit termíny hodnocení a zkontrolovat práci vypracovanou doma. Komunikace mezi učiteli a studenty je také dostupná na platformě nebo v aplikaci.
Lekce založené na úkolech
Lekce knih Hlasy jsou doplněny řadou na míru upravených lekcí vytvořených Maltalingua. Tyto lekce se zaměřují na systémy a dovednosti a jsou doplněny projekty založenými na úkolech, které jsou navrženy pro studenty ve věku 13–17 let studující v otevřených skupinách. Obsah lekcí se často soustředí na studium, cestování, kulturu a místní prostředí – ostrovy Malty. Během kurzu jsou studenti povzbuzováni, aby reflektovali své okolí a učivo tak bylo co nejrealističtější a nejpoužitelnější. Silný důraz je kladen na komunikaci (mluvení a poslech) a tvorbu projektů pro další procvičování série Hlasy.
Hodnocení a pokrok
Studenti jsou zařazováni na základě výsledků online rozřazovacího testu, který zahrnuje čtení s porozuměním, slovní zásobu a psaní. V první den se také provádí ústní hodnocení, aby se potvrdila jejich úroveň angličtiny.
Každé pondělí obdrží studenti týdenní cíle se shrnutím toho, co se budou učit. Každý den jsou povzbuzováni k reflexi lekcí a zaznamenávání svého pokroku. V pátek poskytne učitel zpětnou vazbu a vytvoří individuální plán studia a pokroku pro každého studenta.
V pátek je také k dispozici test pokroku, který umožňuje studentům zkontrolovat svůj rozvoj na základě probíraných témat. Test je vytvořen na základě osnov a využíván učiteli k vytvoření individuálních plánů pokroku a studia.