Všeobecné obchodní podmínky a pravidla, Maltalingua Ltd.

Obecné podmínky

Tyto obecné podmínky upravují smluvní vztah mezi společností Maltalingua Ltd. a každou jednotlivou osobou nebo skupinou osob – označovaných jako „klient“ nebo „student“ – kteří potvrdí rezervaci za účelem využití služeb poskytovaných společností Maltalingua Ltd.

1. Rezervace

Všechny rezervace se provádějí vyplněním našeho rezervačního formuláře prostřednictvím našeho webu:

Rezervační formulář pro dospělé

Rezervační formulář pro mládež

Skupinové rezervace – Pošlete prosím e-mail na adresu hello@maltalingua.com

Potvrzením rezervace (prostřednictvím webu, e-mailu, faxu, telefonu nebo pošty) se společnost Maltalingua Ltd. i klient/student zavazují dodržovat tyto obecné podmínky.

Individuální rezervace (dospělí a mládež)

Zpět nahoru
2. Platba

Platby musí být provedeny prostřednictvím mezinárodního bankovního převodu a musí zahrnovat všechny bankovní poplatky. Bankovní údaje jsou uvedeny na faktuře. Při provádění převodu uveďte prosím celé jméno studenta spolu s jeho identifikačním číslem jako referenci a zašlete kopii potvrzení o platbě společnosti Maltalingua.

Pro zajištění rezervace musí být provedena plná platba nebo záloha ve výši 20 % do 7 dnů od obdržení proforma faktury.

Plná platba musí být obdržena nejpozději 1 měsíc před datem příjezdu. V případě pozdních rezervací musí být plná platba provedena ihned po potvrzení rezervace.

Maltalingua si vyhrazuje právo zrušit jakoukoli rezervaci, u které nebyla platba obdržena podle výše uvedeného, nebo odmítnout studenta, který přijede bez úplného zaplacení poplatků před příjezdem.

Pro jakýkoli jiný způsob platby kontaktujte přímo společnost Maltalingua.

Zpět nahoru
3. Vízum

Maltalingua poskytne obecnou pomoc s vízy. Je však odpovědností studenta kontaktovat příslušnou ambasádu nebo konzulát pro aktuální informace a postup.

Pokud je vízum požadováno, všechny rezervační poplatky musí být plně zaplaceny a obdrženy společností Maltalingua před vydáním akceptačního dopisu.

Maltalingua musí být okamžitě informována, pokud je žádost o vízum zamítnuta. Pro získání plné refundace rezervace, snížené o administrativní poplatek 50 €, musí být kopie zamítavého dopisu obdržena společností Maltalingua nejméně 7 dní před příjezdem.

Pokud je oznámení obdrženo méně než 7 dní před datem příjezdu, bude účtován storno poplatek odpovídající jednomu týdnu celkové rezervace, navíc k nevratným nákladům (administrativní poplatek 50 € a bankovní poplatky).

Jakákoli splatná refundace bude provedena studentovi stejným způsobem, jakým byla platba přijata.

Zpět nahoru
4. Storno poplatky a refundace

Zrušení individuálních rezervací musí být obdrženo písemně a podléhá následujícím poplatkům:

4.1 Před příjezdem – Výuka a ubytování

+28 dní
20%
15-27 dní
35%
8-14 dní
50%
3-7 dní
65%
1-2 dní
80%
Nedostavení se
100%

*Nezahrnuje ekologickou daň

Celková rezervace zahrnuje celkové náklady na následující položky (u hotelů viz níže):

  • Ubytování
  • Výuka
  • Podpora s vízem
  • Transfery na letiště
  • Jakékoli další doplňkové služby nebo materiály uvedené na faktuře (kromě ekologické daně)

Pokud je Maltalingua nucena zrušit program, Maltalingua nabídne vhodnou alternativu nebo vrátí celou platbu.

Jakékoli změny rezervace před příjezdem, po obdržení platby, podléhají administrativnímu poplatku 50 €.

Pokud se student nedostaví do školy, nebude provedena žádná refundace.

U hotelů, hostelů a dalších poskytovatelů ubytování třetích stran musí být rezervace zrušeny 30 dní před příjezdem, aby se předešlo storno poplatkům, které mohou činit celkové náklady na pobyt.

4.2 Po příjezdu – Výuka a ubytování

Pokud je zrušení provedeno po plánovaném datu příjezdu nebo po zahájení kurzu, poplatky nebudou vráceny. Podle uvážení Maltalingua mohou být rezervace odloženy na pozdější datum v roce, avšak mohou být účtovány storno poplatky a/nebo administrativní poplatky.

Za vynechané lekce z jakéhokoli důvodu nebudou poskytnuty žádné refundace.

Pokud se student nedostaví na své ubytování, nebude provedena žádná refundace.

Jakékoli splatné refundace nebudou provedeny na Maltě. Platba bude vrácena studentovi stejným způsobem, jakým byla přijata. Studenti, kteří chtějí použít část těchto peněz na vylepšení svého kurzu, to mohou učinit (podle dostupnosti a s administrativním poplatkem 50 €) – zbývající zůstatek bude vrácen studentovi stejným způsobem, jakým byl přijat.

Zpět nahoru
5. Skupinové rezervace

Maltalingua přijímá skupinové rezervace (minimálně 5 studentů) od agentur, škol, vysokých škol a jednotlivců.

Všechny skupinové rezervace jsou podmíněny dostupností v době rezervace.

Všechny žádosti, ať už online nebo přímé, musí obsahovat předpokládaná data, počet studentů, kurz/program a ubytování – pokud je požadováno. Po obdržení žádosti Maltalingua připraví personalizovanou nabídku pro skupinu. Po přijetí nabídky a potvrzení dostupnosti musí být složena záloha ve výši 40 % celkové skupinové rezervace do 14 dnů k potvrzení předběžné rezervace.

Údaje o studentech a platba

Údaje všech studentů a vedoucích skupiny musí být zaslány nejpozději 10 týdnů před datem příjezdu. Po obdržení bude vystavena proforma faktura. Plná platba musí být obdržena nejpozději 8 týdnů před datem příjezdu.

Změna počtu účastníků

Před rezervací, ale po zaplacení zálohy:

  • Snížení počtu – proporcionální záloha propadá
  • Zvýšení počtu – záloha 40 % musí být okamžitě zaplacena za dodatečné osoby

Po obdržení rezervace:

  • Zvýšení počtu – plná platba za dodatečné studenty musí být provedena do 7 dnů od vystavení proforma faktury
  • Snížení počtu – viz podmínky zrušení pro skupiny níže

Zrušení

Před příjezdem – Výuka a ubytování

57 dní nebo více
Žádné
43-56 dní
25%
29-42 dní
40%
21-28 dní
65%
14-20 dní
80%
1-13 dní
100%
Nedostavení se
100%

*Nezahrnuje ekologickou daň

Pozdní rezervace

Všechny rezervace obdržené do 8 týdnů před příjezdem musí uhradit celkovou dlužnou částku do 7 dnů od vystavení proforma faktury, aby byla zajištěna místa. Nezaplacení plné částky povede ke zrušení rezervace. Upozorňujeme, že tyto podmínky nahrazují jakékoli dříve dohodnuté podmínky.

Zpět nahoru
6. Letištní transfery

Aby společnost Maltalingua mohla poskytnout letištní transfery, všechny podrobnosti o letu musí být zaslány týden (7 dní) před datem příjezdu. Podrobnosti o letu musí zahrnovat:

  • Místo odletu
  • Číslo letu
  • Letecká společnost
  • Čas letu
  • Čas příletu

Pokud tyto informace nebudou poskytnuty včas nebo budou poskytnuty nepřesné informace, nebude provedena žádná refundace za neuskutečněné letištní transfery.

Poplatky za letištní transfery zahrnují maximální dobu čekání 1 hodinu od času přistání. V případě zpoždění delšího než 1 hodina si Maltalingua vyhrazuje právo účtovat studentům dodatečný poplatek 10,00 € za hodinu na osobu, poměrně, první den ve škole.

6.1 Zpožděné nebo zrušené lety

V případě zpoždění nebo zrušení příletového letu musí být Maltalingua předem informována studentem. V opačném případě nemusí být při příletu k dispozici taxi transfer. Poplatek za letištní transfer nebude vrácen.

6.2 Zmeškané lety

Pokud student zmešká svůj příletový let, musí být Maltalingua okamžitě informována. V opačném případě bude studentovi účtován dodatečný poplatek za letištní transfer první den ve škole. Nové podrobnosti o letu musí být poskytnuty co nejdříve.

Zpět nahoru
7. Politika pouze angličtiny

Aby studenti mohli být plně ponořeni do anglického jazyka, Maltalingua dodržuje politiku „pouze angličtina“. Studenti jsou vyzýváni, aby mluvili pouze anglicky ve škole, během jakýchkoli aktivit nebo výletů a ve svém ubytování.

Zpět nahoru
8. Studentské průkazy

Všichni studenti, dospělí i mladiství, musí vždy nosit svůj studentský průkaz Maltalingua obsahující jejich fotografii.

Zpět nahoru
9. Informace o kurzech

Výuka probíhá každý den od pondělí do pátku (kromě svátků).

První den všichni studenti absolvují vstupní test k určení jejich úrovně angličtiny. Pokud student nemá minimální úroveň angličtiny požadovanou pro konkrétní kurz, jak je určeno vstupním testem Maltalingua, vyhrazujeme si právo přesunout studenta do kurzu odpovídajícího jeho úrovni.

Všechny kurzy probíhají od pondělí do pátku a jsou plánovány na dopoledne a/nebo odpoledne. Maltalingua si vyhrazuje právo měnit strukturu rozvrhu.

Během rušných období si Maltalingua vyhrazuje právo využívat učebny v alternativních prostorách podobného standardu a zavést systém dvojího banku, kdy studenti budou střídat dopolední a odpolední výuku na týdenní bázi.

Individuální lekce jsou plánovány podle dostupnosti učeben a učitelů.

9.1 Snížení počtu hodin

Pokud je ve skupinové třídě méně než čtyři studenti, počet hodin výuky bude týdně snížen následovně:

  • 1-3 studenti ve třídě – 10 lekcí (po 45 minutách) na 7 lekcí (po 45 minutách)
  • 20 lekcí (po 45 minutách) na 15 lekcí (po 45 minutách)
  • 30 lekcí (po 45 minutách) na 20 lekcí (po 45 minutách)

9.2 Club 30+/ Club 50+

Místo v Clubu 30+ nebo Clubu 50+ může být zaručeno pouze studentům, kteří absolvují online test Maltalingua 2 týdny před zahájením kurzu.

Maltalingua si vyhrazuje právo neorganizovat kurz Club 30+ nebo Club 50+, pokud je přihlášeno méně než 6 studentů.

Pokud kurz Club 30+ nebo Club 50+ nebude z výše uvedených důvodů realizován, bude studentovi nabídnut obecný kurz angličtiny se stejným celkovým počtem hodin.

9.3 Změna kurzu – Po příjezdu

Pokud student chce zkrátit délku svého kurzu, nebude provedena žádná peněžní refundace – lekce mohou být vylepšeny podle dostupnosti a uvážení Maltalingua.

Studenti, kteří chtějí přejít na levnější kurz, neobdrží žádnou refundaci za rozdíl v ceně.

Pokud student chce vylepšit svůj kurz, celá částka za vylepšení musí být zaplacena před zahájením nových lekcí.

Jakýkoli student, který chce přejít ze skupinového kurzu na individuální lekce, neobdrží refundaci za nevyužité skupinové lekce a bude muset zaplatit plnou cenu za individuální lekce před jejich zahájením. Kredit není přenosný na třetí strany.

Zpět nahoru
10. Ubytování

Studenti ubytovaní v apartmánech Maltalingua smí používat pouze přidělený pokoj a postel při příjezdu. Jakýkoli student, který změní postel nebo pokoj bez předchozího souhlasu Maltalingua, bude muset zaplatit cenu za noc za postel a dodatečný poplatek 50 € za další výměnu ložního prádla a úklid.

Studenti nesmějí přivádět osoby do svých apartmánů a nikdo, kdo nerezervoval přes Maltalingua, nesmí v apartmánu přespat.

Studenti musí opustit svůj pokoj do 10:00 v den odjezdu.

Studenti mají přístup ke svým apartmánům při příjezdu. Pokoje však nemusí být připraveny do 15:00.

10.1 Různé poplatky

  • Klíč od skříňky: záloha 10 € – vrácena při vrácení klíče
  • Ztracený klíč: 10 € za náhradní klíč
Zpět nahoru
11. Postup pro podávání stížností

Studenti by měli co nejdříve mluvit s členem personálu, pokud nejsou spokojeni s jakýmkoli aspektem svého kurzu, ubytování nebo rekreační aktivity, a pokud je to vhodné, vyplnit formulář stížnosti. Uděláme maximum pro rychlé vyřešení jakýchkoli problémů. Pokud záležitost zůstane nevyřešena, studenti nebo jejich zástupci musí napsat řediteli školy do jednoho měsíce od odjezdu studenta.

Stížnosti budou zkoumány pouze tehdy, pokud budou obdrženy do jednoho měsíce od odjezdu studenta, budou podány písemně před odjezdem studenta (pouze dospělí) a pokud budou všechny faktury plně uhrazeny. Maltalingua nepřijme stížnosti obdržené na konci nebo po ukončení kurzu studenta, pokud tyto podmínky nebudou splněny.

Zpět nahoru
12. Dovolené

Studenti, kteří si berou dovolenou, nemohou očekávat, že se vrátí do stejné třídy, ke stejnému učiteli nebo do stejného ubytování. Za rezervované ubytování během dovolenkových přestávek nebude poskytnut žádný kredit. Studenti si musí zajistit odpovídající ubytování před začátkem dovolené. Každý student, který potřebuje vízum pro studijní účely, musí zajistit, aby bylo vízum vydáno na správná data, včetně případných dovolenkových přestávek.

12.1 Státní svátky

Maltalingua je během všech státních svátků uzavřena. Pokud je to možné, ztracený čas výuky bude nahrazen během stejného týdne. Za zmeškané lekce nebude poskytnuta žádná refundace.

Zpět nahoru
13. Rekreační aktivity

Maltalingua nabízí různé aktivity a výlety po celý rok. Vyhrazujeme si právo provádět změny v programu aktivit a výletů kvůli povětrnostním podmínkám, uzavření atrakcí nebo jakémukoli jinému důvodu mimo naši kontrolu. Každý student je odpovědný za to, aby měl před rezervací jakékoli aktivity nebo výletu odpovídající pojištění pro případ nepředvídaných událostí.

Zpět nahoru
14. Obecné podmínky

14.1 Pojištění

Studenti musí mít odpovídající zdravotní, úrazové a cestovní pojištění pokrývající jejich pobyt na Maltě. Maltalingua si vyhrazuje právo na plnou náhradu jakýchkoli vynaložených nákladů – to zahrnuje také jakékoli zdravotní nebo související náklady pro studenta vyžadujícího urgentní lékařskou péči na Maltě a okamžitý návrat do země původu na náklady studenta, pokud trpí vážným zdravotním nebo psychickým stavem.

14.2 Poškození a ztráta majetku

Maltalingua nenese odpovědnost za ztrátu, krádež nebo poškození majetku studenta v budovách školy/přílohy, ubytování nebo jakémkoli jiném místě. V apartmánech Maltalingua jsou k dispozici skříňky pro studenty. Majetek studenta je vždy výhradně jeho odpovědností. Maltalingua doporučuje všem studentům, aby si sjednali cestovní pojištění pokrývající celou dobu jejich pobytu na Maltě.

14.3 Chování studentů

Maltalingua očekává, že všichni její studenti budou motivovaní, zdvořilí a respektující vůči zaměstnancům, hostitelským rodinám a ostatním studentům po celou dobu. Vyhrazujeme si právo vyloučit/repatriovat jakoukoli osobu, která se podle názoru Maltalingua chovala nepřijatelně. To zahrnuje mimo jiné držení nebo konzumaci nelegálních drog a/nebo alkoholu, úmyslné poškození majetku, jakékoli chování, které ohrožuje nebo narušuje zdraví, bezpečnost nebo pohodlí jiných osob využívajících stejné služby, porušení místních zákonů a/nebo nedodržování zákazu vycházení. Žádná refundace nebude poskytnuta. Repatriace je na náklady studenta.

14.4 Zásady ochrany osobních údajů

Maltalingua se zavazuje chránit soukromí svých klientů. Škola nebude shromažďovat žádné osobní údaje o studentech, pokud nebudou dobrovolně poskytnuty. Všechny osobní údaje sdělené Maltalingua jsou uchovávány v rámci organizace v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 (GDPR).

14.5 Odpovědnost

Studenti nesou odpovědnost za jakékoli škody způsobené v prostorách školy/přílohy, ubytování nebo majetku třetích stran. Celkové náklady na způsobené škody musí být plně uhrazeny studenty před jejich odjezdem. Pokud není odpovědnost právně uložena, Maltalingua nepřijímá žádnou odpovědnost za nemoc, nehodu, ztrátu, poškození nebo zranění osob nebo majetku.

14.6 Vyšší moc

V případě, že Maltalingua nemůže plnit své závazky kvůli událostem mimo přiměřenou kontrolu školy, škola nepřijímá žádnou odpovědnost. Maltalingua nenese odpovědnost za náklady vzniklé studentovi nebo jeho jménem kvůli vyšší moci. Tyto události zahrnují mimo jiné: ztráty, škody, zrušení nebo zpoždění, pracovní spory, občanské nepokoje nebo teroristické útoky, válku nebo hrozbu války, nepokoje, přírodní nebo člověkem způsobené katastrofy, neobvykle nepříznivé povětrnostní podmínky nebo jakoukoli jinou událost, která by mohla označit Maltu za rizikovou destinaci podle Ministerstva zahraničních věcí.

14.7 Fotografování a natáčení

Maltalingua může použít svědectví, fotografie a záběry k ilustrování svých propagačních materiálů. Pokud studenti nechtějí být součástí, měli by informovat školu v době fotografování nebo zveřejnění svědectví. Svědectví, fotografie a záběry nemají žádnou komerční nebo smluvní hodnotu.

14.8 Konečné rozhodnutí

Pokud nastane situace, která není pokryta těmito podmínkami, Maltalingua si vyhrazuje právo podniknout jakékoli spravedlivé a rozumné kroky, které považuje za vhodné.

14.9 Jurisdikce

Jakákoli smlouva uzavřená se společností Maltalingua Ltd. podléhá maltskému právu. Uzavřením takové smlouvy všechny strany souhlasí, že v případě sporu se podřídí jurisdikci maltských soudů.

Zpět nahoru
Zásady ochrany osobních údajů

Přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů zde.

Zpět nahoru